Portada Lliteratura Enriqueta González Rubín va inspirar una ruta lliteraria en Ribeseya

Enriqueta González Rubín va inspirar una ruta lliteraria en Ribeseya

by asturnet

Según anunció estos díes la Conceyalía de Cultura de Ribeseya, la escritora Enriqueta González Rubín, a la que va dedicase la Selmana de les Lletres Asturianes d’esti añu, va da-y nome a una ruta que va salir, a falta de concretase definitivamente, de la so llocalidá natal, Santianes del Agua, siguiendo pelos caminos y llugares qu’apaecen nes so hestories.

”Queremos reconstruyir los paisaxes que va describiendo y confeccionar una ruta”, aseguró’l conceyal de Cultura, Juan González Martino. Un sienda que va inaugurase dientro de los actos oficiales la próxima Selmana de les Lletres Asturianes, según yá-y confirmó al Ayuntamientu la Directora Xeneral de Política Llingüística, Consuelo Vega.

La Conseyería de Cultura quier editar una semblanza de l’autora y una antoloxía lliteraria, amás d’un facsímil del llibru ‘El viaxe del Tíu Pacho el Sordu a Uviedo’, primer obra de narrativa publicada n’asturianu de manera autónoma, recientemente atopada en Llanes.

Amás, va facese una esposición sobre la so vida, que ta yá confencionándose, y pa la que va cuntase cola participación de dellos descendientes de la que ye la nuesa primer narradora.

Tamién te podria gustar