Portada Sociedá Empieza la XI Selmana de la Mocedá de la Plataforma de Turón

Empieza la XI Selmana de la Mocedá de la Plataforma de Turón

by asturnet

La Plataforma Moza de Turón vuelve organizar un añu más la so Selmana de la Mocedá con un variáu cartel d’actividaes que van dende una escuela de circu pensada pa los más pequeños, a los talleres d’artesanía, pasando pelos conciertos nos que van participar bandes tan conocíes como Barón Rojo, Adizión Etílika o Escuela de Odio. Nel apartáu lliterariu d’esta XI edición, que se va celebrar ente los díes 16 y 22 d’ochobre, l’escritor turones Xandru Fernández va presentar la so novela ‘La banda sonora del paraísu’, mentes que Miguel Barrero, acompañáu por Laudelino Vázquez, falará del llibru ‘Espejo’.

Amás, dientro de les actividaes organizaes con motivu d’esta Selmana de la Mocedá. la Plataforma de Turón tien convocáu un concursu de fotografía con temática rellacionada col valle mierense, cuyu plazu de presentación termina’l próximu día 17, exponiendose toles obres participantes na Casa la Xuventú de Turón.

La XI Selmana de la Mocedá va inaugurase esta tarde, a les ocho, nel Nuevu Ateneu de Turón cola participación del Coru Mineru.

Tamién te podria gustar