Portada Comunicación El Serviciu Mocedá d’Avilés sumó más de 11.000 participantes

El Serviciu Mocedá d’Avilés sumó más de 11.000 participantes

by redacción asturnews

El serviciu de Mocedá del Conceyu d’Avilés publicó la memoria d’actividá correspondiente a 2020 y sumó más de 11.000 participantes y consultes nos programes promovidos a lo llargo l’añu.

Un añu más, los esfuerzos concentrar na puesta en marcha y desenvolvimientu de los distintos programes rellacionaos cola población infantil, adolescente y nueva avilesina, con un impulsu primordial a la participación de los más nuevos nos proyectos de ciudá y nel que la pandemia, col confinamientu incluyíu, tuvo consecuencies nel amenorgamientu d’actividaes na cai.

Según destacó la concejala de Mocedá, Raquel Ruiz, “la crisis sanitario y económico derivada de la CO­VIDE-19 tuvo un fuerte impactu na socie­dái, una situación que fixo entá más necesa­ria la implicación y collaboración ente los poderes públicos, económicos y sociales”. Nesti contestu, dende los servicios municipales tratóse de readaptar y buscar alternatives a les actuaciones que se veníen desenvolviendo nel ámbitu de les sos competencies, lo que se ve reflexáu na me­moria d’actividá de 2020, que los sos resultaos en términos d’indicadores nun son comparables al trayectu­ria que caracterizó l’actividá ordinaria de cada serviciu.

Asina, l’añu 2019 rexistráronse abargana de 17.000 participantes y consultes de mozos tantu de forma presencial como de manera telemática, al traviés de consultes a la Oficina d’Información Xuvenil, al Centru d’Atención Sexual d’Avilés (CASA) o a la Oficina de Movilidá Internacional Europa Equí, ente otros programes”. Nel 2020, l’añu de la pandemia qu’inda ta presente anguaño, fueron unos 11.400

Les cifres confirmen xuna mayor usu y participación per parte de les muyeres nos distintos programes y proyectos ufiertaos al traviés del Serviciu. En dellos casos, como’l Centru d’Atención Sexual d’Avilés (CASA), Conecta Nueva, o’l Conseyu Municipal d’Infancia y Adolescencia, son mayoritaries.

Les visites al sitio web http://aviles.es/web/mocedá, nel que s’apigura tola información sobro l’actividá fueron 4.868.

Xuna de les prioridaes del Serviciu ye fomentar l’usu de les Tecnoloxíes de la Información y la Comunicación per parte de los mozos, tanto na interlocución con el mesmu Serviciu en busca de resolvimientu a duldes y entrugues, como nos distintos ámbitos de participación como ciudadanos activos. Los distintos perfiles en redes sociales suman  13.750 moces que interactúan colos distintos programes, una significativa medría respecto al 2019, cuando yeren 10.992 siguidores, lo qu’ensin dulda tien que ver con que yera complexu axuntase en grupu.

En 2020 Avilés cuntaba con 9.548 mozos, lo que supon un 12,3% del total de la población re­gistrada (77.791 habitantes). Lóxicamente, la población nueva avilesina (50,5% homes y 49,5% muyeres) ye la principal beneficiaria de l’actividá desenvuelta pol Serviciu de Mocedá. En 2020 el serviciu cuntó con un presupuestu ini­cial de 309.192,00 € y el gastu realizáu ascen­dió a 218.583,80 €.

Tamién te podria gustar