Portada Sociedá El premiu de la Copa Mundial de Fortnite supera al del Tour de Francia

El premiu de la Copa Mundial de Fortnite supera al del Tour de Francia

by redacción asturnews

El premiu de la Copa Mundial de Fortnite supera al del Tour de Francia, por  va embolsase la friolera de trés millones de dólares estadounidenses (más de 2,7 millones d’euros). Esta cifra ye cimera a la de munches otres competiciones de deportes.

Para quien inda non lo sepan, Fortnite ye’l videoxuegu qu’afara anguaño nel mundu, con alredor de 250 millones de xugadores rexistraos en marzu d’anguaño. Amás, foi’l xuegu dixital gratuitu que más facturó en 2018 gracies a la so ufierta de recursos (optativos) de pagu, como por casu les meyores visuales de los personaxes.

Según estimaciones de SuperData Research vía Statista, esti ‘hit’, traíu de la mano de Epic Games, realiza unes vientes mensuales de 300 millones de dólares estadounidenses aprosimao. Con estes cifres puede esplicase siquier en parte, cómo’l ganador de la Copa Mundial de Fortnite, que tien llugar del 26 al 28 de xunetu en Nueva York, va embolsase trés millones de dólares estadounidenses (más de 2,7 millones d’euros). Esta cifra ye cimera a la de munches otres competiciones de deportes reales, como’l Tour de Francia, que la so compensa monetaria ye de 580.000 dólares (510.000 euros).

Fuente: es.statista.com

Tamién te podria gustar