Portada Patrimoniu El Muséu’l Xurásicu consolídase como gran atractivu turísticu, con cien mil visites en cuatro meses

El Muséu’l Xurásicu consolídase como gran atractivu turísticu, con cien mil visites en cuatro meses

by asturnet

Cien mil visites en cuatro meses. El Muséu’l Xurásicu, abiertu al públicu el pasáu 1 d’abril na rasa de San Telmo, na costa de Colunga, afítase como l’equipamientu cultural con mayor atractivu pa los turistes qu’aporten al Principáu y ruempe tolos ‘records’ de visitantes a equipamientos museísticos asturianos: El Muséu de la Minería, el más visitáu en 2003, recibió a lo llargo de tol añu pasáu a 85.000 persones.

La taquilla’l centru allugáu en Colunga llevaba despachaes el pasáu domingu más de 96.000 entraes, cifra yá superada nes últimes hores y que va llevar mañana a la conseyera de Cultura, Comunicación Social y Turismu, Ana Rosa Migoya, a desplazase al muséu pa cellebrar l’ésitu de públicu ensin precedentes nos equipamientos museísticos asturianos.

Por procedencia xeográfica, los turistes madrilanos, vascos, gallegos y los aportaos de Castiella y Lleón son la mayor parte de los contabilizaos pol Muséu Xurásicu nos sos primeros cuatro meses de vida, que se cumplen el prósimu domingu. El centru tamién recibió visitantes llegaos de Francia, México, Bélxica y Estaos Xuníos.

Los quince museos controlaos pola Alministración autonómica reciberon un total de 463.000 visites a lo llargo del añu pasáu. Nengún d’ellos fue quien en doce meses a igualar les cifres que’l Muséu’l Xurásicu yá acumuló en sólo un cuatrimestre.

Cifres de visites a los museos asturianos en 2003

Tamién te podria gustar