Portada Lliteratura El fotógrafu asturianu Sergio Montero presenta “Fundido a negro carbón”

El fotógrafu asturianu Sergio Montero presenta “Fundido a negro carbón”

by asturnet

Esti xueves, día 24 d’ochobre, a les 20H.00’, nel local social del Atenéu Obreru de Xixón (Cai Cuadonga, 7 – 1o Izda.), va tener llugar la presentación del llibru Fundido a negro carbón, publicáu pola Editorial “El pescador d’agua duce” y del que ye autor el fotógrafu asturianu Monty (Sergio Montero).

La obre compila’l trabayu documental del fotógrafu en redol al últimu conflictu obreru que solmenó Asturies y España en 2012, el conflictu de la minería. Cola publicación d’esti llibru remanez pal públicu una colección fotográfica que ta destinada a caltener la memoria del que quiciabes sía l’últimu cartuchu d’una llarga llucha qu’empezó xusto al par que la estracción de les primeres piedres de carbón. Les movilizaciones de la minería en 2012 volvieron allugar al sector como la piedra angular del movimientu obreru español.<7p>

Con prólogu del escritor asturianu Pablo Rodríguez Medina, el trabayu amuesa 70 instantánees que dibuxen el final d’un conflictu y de una hestoria, qu’empezó a mediaos del sieglu XIX cola implantación de la industria hullero nel corazón del Principáu. Parte de los beneficios que se llogren pola vienta del llibru van ser destinaos a financiar los procesos xudiciales de el trabayadores deteníos mientres el conflictu col fin d’ocupar el so llugar como última de les acciones del mesmu.

Monty (Sergio Montero) ye director de Fotografía de Cine y Televisión, formáu n’Arxentina y en talleres fotográficos con Alberto García-Alix, Miguel Oriola y Ricky Dávila ente munchos otros. Trabayó nos documentales La Farmacia (Bonos Aires) y Carmiña. Tamién dirixió y produció 34, el sabor de la derrota y fotografió moda, artes escéniques y acontecimientos deportivos.

Tamién te podria gustar