Portada Lliteratura El Conceyu d’Astorga convoca’l III Certame Lliterariu “La Caleya”

El Conceyu d’Astorga convoca’l III Certame Lliterariu “La Caleya”

by asturnet

La Conceyalía de Cultura Tradicional y Valores Autóctonos del conceyu lleonés d’Astorga ta acabante convocar, a comuña cola asociación cultural La Caleya y l’Institutu Lleonés de Cultura de la Diputación de Lleón, la tercer edición del Certame Lliterariu “La Caleya”, al que se puen presentar rellatos y poemarios escritos n’asturianu.

Al concursu puen presentase tolos ciudadanos de la Unión Europea a títulu individual y con un únicu trabayu, sacantes los ganadores na mesma modalidá (rellatu/poesía) del primer premiu nes ediciones anteriores del certame.

Los trabayos han tar escritos n’asturianu, usando cualesquier variante dialectal del dominiu llingüísticu asturlleonés y con tema llibre, anque van valorase especialmente los trabayos alredor de la conmemoración del Reinu de Lleón.

Almítense rellatos curtios y poesía, siendo la estensión mínima del poemariu de 100 versos y máxima de 250; y la del rellatu de 10 páxines. El plazu de presentación acaba’l 30 de setiembre de 2009 y los trabayos tienen que s’unviar a “Certame Lliterariu La Caleya” Apartáu de Correos 187, 24700 Astorga (Lleón).

Pa cada categoría establécense cuatro premios, de 400, 225 y 100 euros; y diploma.

Tamién te podria gustar