Portada Patrimoniu Echa a andar la Rede de Museos Etnográficos d’Asturies

Echa a andar la Rede de Museos Etnográficos d’Asturies

by asturnet

El presidente del Principáu firmó ayeri nel Museu del Pueblu d’Asturies el conveniu de constitución de la Rede de Museos Etnográficos d’Asturies (REDMEDA), na que participen los conceyos de Xixón, Santalla d’Ozcos, Grandas de Salime, Navia, Tineu, Somieu, Grau, Quirós, Morcín, Gozón, Nava, Casu y Llanes. Al par d’esti, alcordóse un segundu conveniu de guarda y difusión del patrimoniu oral del Principáu.

Areces valoró los convenios como “un pasu defenitivu pa coordinar y revalorizar los distintos museos asturianos”,y supón el desarrollu de la llei de Patrimoniu Cultural, aprobada pola Xunta Xeneral nel añu 2001.

El Museu del Pueblu d’Asturies va ser el cabezaleru d’esta rede de museos, faciendose cargu de los llabores de coordinación d’actividaes, investigaciones, publicaciones y circuitos turísticos o comerciales. Poro, de los 186000 euros colos que cunta la Rede na partida pa 2006, l’ayuntamientu de Xixón aporta la metá y la otra parte cuerre por cuenta del Principáu d’Asturies.

De momentu, la Rede echa a andar con un total de trece conceyos (Xixón, Santalla d’Ozcos, Grandas de Salime, Navia, Tineu, Somieu, Grau, Quirós, Morcín, Gozón, Nava, Casu y Llanes), pero les puertes queden abiertes pa que se sumen más alantre otros municipios, como pue ser el casu de Mieres, col so Museu de la Tonada.

Per otra parte, tamien s’alcordó la custodia y difusión del patrimoniu oral asturianu. Sigún Areces, «l’oxetivu ye poner a disposición de los ciudadanos un material documental dispersu, pero valiosu; que nos va facer comprender meyor y aprender la tradición oral y les costumes d’Asturies.

El Principáu va disponer en 2006 una partida de 32000 euros pa esta iniciativa, que va faciliar a investigadores y especialistes un fondu de vital importancia qu’abarca distintes disciplines.

Rede de Museos Etnográficos d’Asturies (REDMEDA)

Tamién te podria gustar