Portada Conceyos Convócase’l XI Curso de Llingua y Cultura del Navia-Eo

Convócase’l XI Curso de Llingua y Cultura del Navia-Eo

by redacción asturnews

A Fundación Parque Histórico del Navia, en colaboración coa Conseyeiría d’Educación y Cultura del Principao d’Asturias, el Academia de la Llingua Asturiana y el Conceyo de Cuaña, amaña pras tardes dos martes y xoves entre el 10 d’outubre y el 28 de novembre, a undécima edición del Curso de llingua y cultura del Navia-Eo.

A sede del curso será a Biblioteca Municipal Gonzalo Anes (Ortigueira). Este curso forma parte del Plan d’Actuacióis del Oficina Cultural y Llingüística del Parque Histórico del Navia en materia de normalización social del Gallego-Asturiano prá anualidá de 2019, baxo a tutela da Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización del Principao d’Asturias.

Neste curso -de 42 horas de duración xebradas en 14 sesióis- que sigue ás anteriores edicióis amañadas nos Conceyos de Villayón, Grandas de Salime, Bual, Navia, Tapia, El Franco, han a tratarse diferentes materias desarrolladas por espertos da zona, como a normalización social del gallego-asturiano, a gramática del gallego-asturiano; a sociollingüística y a lliteratura del gallego-asturiano; as esperiencias docentes col gallego-asturiano; os paisaxes tradicionales; el arquitectura popular y, pr’acabar, a música popular nel Navia-Eo.

Xa ta aberto el prazo de matrícula hasta el prósimo 30 de setembre. Pra ello é preciso entregar cuberto na sede da Fundación Parque Histórico del Navia el formulario d’inscripción que pode descargarse, xunta col resto da información, na web d’esta entidá www.parquehistorico.org, además de presentar copia del DNI y el xustificante bancario del pago da matrícula (30 €) en concepto de “matrícula curso lingua”.

Este curso ta reconocido pola Conseyeiría d’Educación y Cultura del Principao d’Asturias con cuatro créditos de Formación Permanente del Profesorao pra os docentes en activo que s’apunten a él y lo superen.

Tamién te podria gustar