Portada Lliteratura Conmemórase’l 25 aniversariu de la publicación de Montesín

Conmemórase’l 25 aniversariu de la publicación de Montesín

by asturnet

El conceyu de Cabranes va remembrar el 25 aniversariu de la publicación de ‘Montesín’, el relatu infantil de María Xosefa Canellada que ye la primer obra destinada pa neños de la lliteratura asturiana contemporánea. La Casa Cultura y Biblioteca que lleva’l nome de la escritora y académica de la Llingua en Santolaya de Cabranes ye la sé d’esta xornada que va entamase’l prósimu viernes 16 d’avientu.

La xornada va escomenzar con una convivencia ente los escolinos del Centru Rural Agrupáu La Coroña pa siguir después con una actuación de la compañía de teatru Kamante sobre’l testu de Canellada y llectures de ‘Montesín’ per alumnos y profesores del conceyu. Un actu institucional presidíu pola conseyera de Cultura, Ana Rosa Migoya, va rendir homenaxe a la figura de la ilustre filóloga y escritora cabraniega y darréu inauguraráse la nueva Casa Cultura que lleva’l so nome.

Pela tarde va facese una llectura pública de ‘Montesín’ cola participación d’autoridaes y vecinos. Dos comunicaciones del profesor Xuan Busto y de Severino Antuña sobre la obra de María Xosefa Canellada van presentase enantes de la celebración d’una mesa redonda alrodiu de la so figura, que va cuntar cola presencia del responsable de Política Llingüística del Principáu, Ramón d’Andrés. Los actos van rematase cola proyección a les 20.00 hores d’un audiovisual sobre la vida y la personalidá de l’autora de ‘Montesín’.

La xornada de remembranza del 25 aniversariu de la publicación del relatu de María Xosefa Canellada ye una iniciativa de la Oficina de Normalización de la Mancomunidá de la Sidra, el conceyu de Cabranes, la Conseyería de Cultura y la Editorial Trabe. Al empar hasta’l 23 d’avientu va haber na Casa la Cultura de Santolaya de Cabranes una esposición coles ilustraciones de la primer edición de ‘Montesín’ n’Ayalga y de la segunda en Trabe.

Tamién te podria gustar