Portada Tecnoloxía Condenen a los responsables d’una web qu’ufiertaba ‘cracks’ pa desprotexer programes

Condenen a los responsables d’una web qu’ufiertaba ‘cracks’ pa desprotexer programes

by asturnet

El diariu madrilanu El Mundo informa na so edición de güei que dos de los responsables de la web conocía como “El vino y el jamón” acaben de ser condenaos por un tribunal de Barcelona a dos años de cárcel y el pagu d’una multa de 30.000 euros por colgar nel so sitiu ‘cracks’ empobinaos a desprotexer programes comerciales de sosftware. La denuncia contra esti sitiu punxéronla en 1997 Autodesk, Lotus, Adobe, Novel y Microsoft. Agora un xuez de Barcelona acaba solventar la denuncia condenando a los creadores de “El vino y el jamón” nuna sentencia poco corriente nel estáu español.

Según informa El Mundo y otros medios la noticia d’esta sentencia difundióla l’axencia internacional BSA, una organización d’empreses de software que persigue’l fin de la piratería)y sienta un precedente na llucha contra la difusión de programes descodificadores de software protexíu.Los condenaos son F.J.D.G. (alias ‘Fer13’), creador del sitiu “El vino y el jamón” y F. M. (alias ‘Maki’) administrador de la páxina y copropietariu del dominiuvesatec.com xunto a A. B. (alias ‘Angeloso’), pola comisión d’un delitu permanente contra la propiedá intelectual, previstu nos artículos 270 y 271.b del Códigu. Penal.

El procesu escomenzó va ocho años cuando les empreses Autodesk, Lotus, Adobe, Novel y Microsoft presentaron una denuncia énte’l xulgáu númberu 3 de Barcelona pola reproducción y distribución de programes y pola tenencia y puesta en circulación de ‘cracks’ en nuna páxina ‘web’.Estos ‘cracks’ valíen pa derromper les protecciones incorporaes nos programas de software y otros materiales protexíos por derechos d’autor, que s’ufiertaben dende la páxina denunciada.

Tamién te podria gustar