Portada Sociedá Choque d’acusaciones ente PSOE y PP pol Plan del llobu

Choque d’acusaciones ente PSOE y PP pol Plan del llobu

by asturnet

El conseyeru de Mediu Ambiente, Francisco González Buendía, anunció acciones xuciales contra’l PP, mesmo per parte del Principáu que pela del personal de la guardería rural, por “llevantar falsos testimonios”, al acusar d’irregularidaes na xestión del Plan del llobu. Los populares, sin embargu, solicitaron na mañana d’ayeri l’acción de la Fiscalía “nos probaos graos de corrupción y sospeches más que segures de delitu per parte d’estos departamentos”.

Buendía anunciaba ayeri que tanto’l Principáu, en defensa del “bon nome de l’Alministración Pública”, asina como les persones que se vieron afectaes poles “mentires” de los populares, que tacharon a los miembros de la guardería rural de ser personal de confianza de los socialistes, razón pola tán ocupando los sos cargos, van emprender acciones llegales nos tribunales de xusticia.

El popular Peláez manifestare na mañana d’ayeri les “irregularidaes, los probaos graos de corrupción y sospeches más que segures de delitu per parte d’estos departamentos que coinciden coles quexes de los ganaderos y de la Guardería del Principáu nesta llexislatura”, razón pola que pidió la intervención de la Fiscalía.

Na so defensa, Buendía desplicó que les persones a les que se refería Peláez, “una ye coordinador xeneral de la guardia y l’otru’l responsable xeneral d’espacios naturales, lo que los capacita p’actuar per toa Asturies”.

Los pastores avisen del incumplimientu del plan de xestión de Mediu Ambiente

Tamién te podria gustar