Portada Lliteratura “Carretera ensin barru” de Naciu Varillas saca la so segunda edición

“Carretera ensin barru” de Naciu Varillas saca la so segunda edición

by asturnet

Seis meses depués d’apaecer nes llibreríes la prosa de Naciu Varillas reedítase y vuelve a les cais. La bona acoyida d’esti llibru ye una perbona amuesa de la calidá y madurez del mercáu lliterariu asturianu.

L’indianu Anxel Santianes de Rozada nunca pensara que diba perder la segunda de les apuestes qu’echara col so collaciu Carlos al salir de casa pa facer les amériques. Tampoco que diba acabar morriendo en medio l’océanu ensin tornar a Les Ablanales, el pueblu que lu viera ñacer, pa disfrutar de la casería que lu taba esperando y que se mercara coles perres que fuera mandando. Y muncho menos que la so muerte diba trayer una maldición pa tolos sos descendientes, hasta los díes d’anguaño.
Con una prosa áxil, cenciella y fresca, Naciu Varillas compón una novela ambiciosa na que’l desaniciu del mundu rural ye l’asuntu central. Al rodiu d’Ana, una moza que torna dende Madrid a Les Ablanales naguando por afayar dalgo que-y dea sentíu a la so vida, vamos dir conociendo una bayura personaxes bien perfilaos y el so enfrentamientu colos planes urbanísticos que quieren destruyir el pueblu y la so forma de vida, hasta acabar nuna espiral d’amor, llocura, incestu y ambiciones qu’algama un final inesperáu.
Una novela moderna, que trata un tema de rabiosa actualidá (l’urbanismu qu’invade lo rural cola disculpa de meyorar la calidá de vida de la xente de los pueblos, obligándolos a marchar), pero prácticamente escaecíu hasta agora na nuestra narrativa, entevenada con un puñáu de cuentos que nun son un añadíu más pol caprichu del autor, sinón que van dir apurriéndonomos delles claves pa entender la hestoria principal.
“Carretera ensin barru” ta espublizada pola editorial Trabe. Naciu Varillas (Xixón, 1975), periodista profesional, ganador de diferentes premios de relatos, tien dellos de los sos cuentos espublizaos en variaes publicaciones, como la revista Reciella Malory.

Tamién te podria gustar