Portada Mundu Broadway, el muséu Van Gogh, la Ópera de París: los iconos de la cultura piesllen en bloque pol virus

Broadway, el muséu Van Gogh, la Ópera de París: los iconos de la cultura piesllen en bloque pol virus

by redacción asturnews

Los icónicos teatros de Broadway fueron clausuraos pol gobernador de Nueva York, Andrew Cuomo, que prohibió nel Estáu hasta’l 12 d’abril encuentros de más de 500 persones que nun sían imprescindibles, como escueles, hospitales o tráficu. Para’l sector teatral neoyorquín, nel que les producciones cuesten decenes de millones de dólares, l’efectu va ser devastador.

El xigantescu muséu Metropolitan neoyorquín tamién cerró les sos puertes. Y la Metropolitan Opera. Y el Carnegie Hall. Y el Lincoln Center. N’Europa, la cascada de zarros ye inacabable. Nos Países Baxos, los icónicos Rijksmuseum y Muséu van Gogh baxaron la persiana para intentar contener la meyora de la pandemia, ente que en París lo fixeron les sales grandes de la Ópera y la Philarmonie y prohibiéronse les aglomeraciones culturales de más de 1.000 persones hasta’l 15 d’abril, anque los museos siguen abiertos con midíes de protección.

N’Italia too ta zarrao, incluyida la fabulosa esposición de Rafael en Roma, qu’acababa d’abrir. En Viena la Ópera y el Burgtheater, unu de los grandes teatros europeos, tamién fueron clausuraos, y nel país les aglomeraciones culturales nun pueden superar los cien persones. En Bruxeles cerró la ópera, la referencial La Monnaie y en Gante facer el so gran teatru, el NT.

Pela so parte Berlín yá adoptó’l zarru de los sos grandes teatros, les sos trés óperes y los grandes conciertos. En Copenhague les dos óperes, que previeren abrir cola metá del aforu, cerraron finalmente les sos puertes énte’l fuerte aumentu de casos de coronavirus en Dinamarca. En Londres los museos y el West End siguen sicasí abiertos dempués de que Boris Johnson anunciara munchos muertos nos próximos díes pero decidiera nun implementar midíes drástiques dica agora.

N’España, la cascada de zarros completóse esti día. En Madrid, amás de los museos y teatros del Prado, Reina Sofía, Thyssen– y los teatros municipales, como l’Español o’l Conde Duque, más los musicales de la Gran Vía y el Teatru Real, la Feria del Llibru de Madrid, que se celebra nel Retiru foi retardada a ochobre, y teatros como’l Belles Artes y La Llatina anunciaron el so zarru, magar que primeramente pensaben abrir a un terciu de la so capacidá.

Tamién te podria gustar