Portada Patrimoniu Asturies participa na Feria Internacional de Montluçon

Asturies participa na Feria Internacional de Montluçon

by asturnet

El Principáu d’Asturies, a traves de la Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu, participa esti fin de selmana na Feria Internacional de Montluçon (Lyon) con una representación del Museu del Xurásicu d’Asturies. Col títulu “Asturies y el xurásicu”, el Principáu ofrez nun puestu de 40 metros cuadraos ún de los sos principales atractivos culturales y turísticos.

Pa la exposición de Montluçon seleccionóse aquel material más representativu del Xurásicu d’Asturies. Ente’l que destaquen les buelgues de dinosaurios y los troncos d’árboles fósiles, dalgunos de los cuales tresformáronse n’azabache. Esti mineral, mui abundante nos yacimientos xurásicos costeros, presenta una calidá excepcional pa la talla, y ta mui enraigonáu na nuestra cultura tradicional.

El singular edificiu del Museu del Xurásicu, a 155 metros sobre’l nivel del mar, a mitá de camín ente Colunga y Llastres, ye l’únicu con forma de buelga tridáctila de dinosauriu, tando nel puntu intermediu de los yacimientos d’icnites de dinosaurios.

Ente tol material paleontolóxicu recuperáu nos últimos 10 años de los acantilaos asturianos pol equipu de Jose Carlos García-Ramos y que pasó a formar parte de los fondos del MUJA, destaquen especialmente una colección de 234 exemplares d’icnites de dinosarios (terópodos, ornitópodos, saurópodos y estegosaurios), que nesti momentu constitúi la colección europea más importante nesti tipu de buelgues. Amás, contien la más completa colección de restos de vertebraos xurásicos d’España; l’esqueletu parcial d’estegosariu; el meyor yacimientu de buelgues de pterosarios, y varios exemplares de buelgues de dinosarios con impresiones de la piel, dalgo estraordinariamente escaso nel rexistru xeolóxicu.

Muséu del Xurásicu

Tamién te podria gustar