Portada Lliteratura Ánxel Nava gana’l Teodoro Cuesta con “Cilurnión”

Ánxel Nava gana’l Teodoro Cuesta con “Cilurnión”

by asturnet

El xuráu del gallardón decidió por unanimidá, d’ente un total de seis poemarios, que’l ganador yera’l poemariu “Cilurnión”, presentáu baxo’l nomatu de “Cilurniu”. Abierta la plica, resultó ser ganador l’artista y escritor Ánxel Nava, más conocíu nos sos facetas de pintor y escultor. El próximu añu cumplirá los sos primeros venti años. La cuantía del Premiu ye de 4.000 euros y conlleva la so publicación al traviés de la Editorial Trabe.

El Premiu Teodoro Cuesta de Poesía, unu de los más prestixosos de cuantos se celebren n’Asturies, ganáronlu n’anteriores ocasiones poetes como Xuan Bello, Berta Piñán, Esther Prieto, Antón García, Pablo Antón Marín Estrada, Anxelu Gutiérrez Morán, Vanesa Gutiérrez…

El Xuráu de la XIX edición del Premiu Teodoro Cuesta de Poesía axuntóse ayeri na Casa de Cultura Teodoro Cuesta de Mieres, integráu polos escritores Esther Prieto (de la Editorial Trabe, responsable de la publicación), Xuan Bello (periodista de Les Noticies), Vicente García Oliva (de l’Academia de la Llingua Asturiana), Ánxelu Gutiérrez Morán (ganador de la pasada edición) y Luis Casteleiro (per parte de la Dirección Xeneral de Política Llingüística). Interviniendo como secretaria del de xuráu María Eugenia González, responsable del Serviciu de Normalización Llingüística del Conceyu de Mieres, y como presidente del Diana González, Conceyala de Cultura de Mieres.

Ganadores anteriores del gallardón

Tamién te podria gustar