Portada Sociedá Andecha presenta una propuesta nos conceyos del Navia-Eo pa que pidan la so esclusión de la candidatura pa la UNESCO

Andecha presenta una propuesta nos conceyos del Navia-Eo pa que pidan la so esclusión de la candidatura pa la UNESCO

by asturnet

Andecha Astur presentó una propuesta de resolución nos conceyos asturianos incluíos poles instituciones de Galicia y Portugal na so candidatura al patrimoniu oral inmaterial de la UNESCO. La formación nacionalista pide nesta iniciativa que s’escluyan de la candidatura a les fasteres del nuestru terrotoriu.

La propuesta qu’Andecha presentó nos dieciocho conceyos occidentales afectaos cuida que la candidatura a la UNESCO parte de los gobiernos gallegu y portugués pero al pesar d’incluir una parte d’Asturies nun tuvo en cuenta nin a los propios ayuntamientos nin al gobiernu del Principáu. Pa la formación nacionalista nin Galicia nin Portugal tienen xurisdición sobre territoriu asturianu y poro piden a los conceyos del Navia-Eo que soliciten la so esclusión de la candidatura.

Andecha critica la posición nel asuntu del PSOE y el PP “tres comprebar que detrás de les sos aparentemende indignaes declaraciones nun había nenguna voluntá d’actuación” frente a lo que la formación nacionalista considera “propuesta colionalista gallega”. Pa la formación asturiana si a la fin la candidatura galaico-portuguesa acaba siendo aprebada pola UNESCO nos términos que ta anguaño redactada “el patrimoniu cultural occidental d’Asturies quedaría integráu oficialmente bel patrimoniu cultural de Galicia y Portugal”.

Tamién te podria gustar