Portada Sociedá Andecha mantién contactos electorales cola Mesa por la Unidad de Los Verdes

Andecha mantién contactos electorales cola Mesa por la Unidad de Los Verdes

by asturnet

Nun comunicáu datáu en Madrid el 18 de xunetu el partíu verde La Mesa de Unidad de Los Verdes anunciaba un conceyu de la formación ecoloxista cola organización Andecha Astur, y en concretu con David Rivas y Marcos Abel Fernández. Esteban Cabal, representante de la Mesa de Unidad de los Verdes (MULV), ufrió la posibilidá d’una coalición electoral a Andecha Astur pa les elecciones autonómiques y municipales de mayu de 2007.David Rivas y Marcos Abel Fernández tresmitiran mañana miércoles a la Executiva d’Andecha Astur el so parecer sobre’l conceyu de güei en Valdediós.
Pa Esteban Cabal, esiste una gran afinidá ente les dos organizaciones en cuanto a oxetivos programáticos, polo que “nun será difícil alcanzar acuerdos que nos permitan presentar candidaturas conjuntas en las tres circunscripciones autonómicas y en al menos medio centenar de municipios”. Asina mesmo Cabal eloxó la figura del candidatu d’Andecha Astur David Rivas asina como la de Germán Abad, que en 1995 fuere candidatu por Los Verdes d’Asturies.
La Mesa pola Unidad de los Verdes ye una organización que nun s’alcuentra nel rexistru de formaciones polítiques del Ministeriu del Interior, asina mesmo tampoco figura énte los grupos verdes homologaos pol Partíu Verde Européu nin pola Confederación de los Verdes. N’Asturies, anguaño l’únicu grupu verde homologáu ye Los Verdes d’Asturies. David Rivas, según indica’l comunicáu de MULV, diz que “la suma de votos de los Verdes y Andecha Astur nos convertiría en una opción de voto útil y nos permitiría irrumpir con fuerza en el Parlamento y en la mayoría de los Concejos asturianos”. Andecha Astur algamó nes últimes elecciones autonómiques 3763 votos

Tamién te podria gustar