Portada Patrimoniu Andecha Astur denuncia en Noreña l’abandonu y destrucción del patrimoniu

Andecha Astur denuncia en Noreña l’abandonu y destrucción del patrimoniu

by asturnet

La formación política denunció estos díes “l’abandonu y la destrucción de dalgunes pieces de la ponte ferroviaria d’El Rebalde”, lo que podría constituir una falta grave según la Llei de Patrimoniu. AA fizo una denuncia formal énte la Comisión de Patrimoniu al Ayuntamientu de Noreña.

“Tres denunciar públicamente la escandalosa situación na que s’alcuentra la ponte ferroviaria de mediaos del sieglu XIX, desmontada y numberaes toles sos pieces pa la so reconstrucción va 10 años y abandonaes les sos partes nuna finca municipal dende aquella alcontrándose anguaño cubiertes de maleza y semienterraes”.

P’Andecha “a esta situación de por si grave améstase l’actuación sobre bona parte de les pieces d’esti patrimoniu con maquinaria de construcción de la empresa qu’executa unes obres na cai El Sol y a la que l’Ayuntamientu dexó utilizar la parcela”.

Tres dos selmanes ensin dengún tipu d’interés por parte del Gobiernu municipal en xeneral y de la Conceyalía de Cultura en particular pa iguar esta situación Andecha Astur vien de denunciar al Ayuntamientu ente la Comisión de Patrimoniu.

Na denuncia Andecha Astur espón les carauterístiques históriques de la ponte ferroviaria, el procesu de desmonte y l’abandonu na finca municipal demientres 10 años a la intemperie y ensin dengue tipu de seguridá y les actuaciones últimes de la empresa que fai les obres na cai El Sol.

Andecha Astur considera “qu’hai infracción, polo menos grave, yá qu’hai obres o intervenciones non autorizaes sobre’l patrimoniu ya incúmplese‘l deber de conservación como contempla l’artículu 108 relativu a les infracciones graves”.

Tamién te podria gustar