Portada Lliteratura Alborá Llibros echa’l pieslle dempués de más de trés décades como referente del llibru asturianu

Alborá Llibros echa’l pieslle dempués de más de trés décades como referente del llibru asturianu

by asturnet

La hestórica llibrería Alborá Llibros de Xixón, asitiada na Plaza Romualdo Álvarez González dende los años setenta, anque con un cambiu de llocal, echa’l pieslle dempués de más de trenta años como referencia imprescindible del llibru asturianu y mui especialmente de les publicaciones en llingua asturiana. La crisis del sector editorial, qu’acabó esta mesma selmana cola Llibrería Trabe, fai agora que la llibrería xixonesa pieslle les sos puertes de forma indefinida.

Nel añu 2007 Alborá pasó de manes de Xicu Yepes, que tuvo al frente de la mesma a lo llargo de cuasi dos décades, a Distribuciones Cimadevilla, qu’apostó na llibrería por un tonu más xeneralista, con best-sellers y guíes de viaxes, amás de la tradicional llinia de llibru asturianu del negociu.

Nel día a día de la llibrería tuvieron a lo llargo de la so hestoria persones como Frichu Yustas o Pili Yepes, ente otros. Dende que Distribuciones Cimadevilla se fizo con Alborá, esta vien tando baxo la xestión directa de Chusa Barril, que fizo pola realización d’actos y presentaciones n’Alborá, acoyendo nestos recitales, presentaciones d’eventos culturales y publicaciones.

Personal de la Distribuidora ta estos díes empaquetando los llibros sobrantes y lliquidando colos distribuidores los llibros en depósitu. Otru hestóricu espaciu asturianista qu’echa’l pieslle nestos díes, anque quiciabes nun seya pa siempres.

Tamién te podria gustar