Portada Lliteratura Adolfo Camilo Díaz recueye nun volume presentáu n’Uviéu venticinco años d’opinión crítica

Adolfo Camilo Díaz recueye nun volume presentáu n’Uviéu venticinco años d’opinión crítica

by asturnet

“In Articulo mortis” ye’l títulu del volume nel qu’Adolfo Camilo Díaz recueye venticinco años d’opinión crítica publicada en diferentes medios escritos asturianos y que presentó’l vienres 30 d’avientu n’Uviéu cola collaboración de los periodistes Ramón Lluis Bande y Próspero Morán. L’escritor xunta nesti volume dalgo más d’una trentena d’artículos nos que la reflexón, l’análisis y la ironía afonden en llúcides instantánies de l’actualidá pública del nuestru país.

El llibru nel qu’Adolfo Camilo Díaz recopila una esbilla de la so obra periodística ta publicáu pola editorial Madú y presentóse esti viernes 30 d’avientu a les 19,00 nel centru social La Escandalera d’Uviéu. El periodista y director d’Asturnews Próspero Morán foi l’autor de la presentación de “Articulo mortis” xunta’l prologuista del llibru, el tamién periodista Ramón Lluis Bande.

Mentres que Bande s’averó na so presentación a cualidaes de los artículos recoyíos nel trabayu, Próspero Morán fizo alcordanza de los tiempos de llucha y animación cultural que compartiera nos 80 con Adolfo Camilo y afitó que “Dolfo, Ramón y yo mesmu, y de xuru que munchos de los equí presentes nesti asoleyar en volume de artículos y pensamientos abondo asoleyaos a lo llargo de 25 años, vivimos nuna Asturies irreal, la que cualaquier otru pueblu atalantaría normal, pero que’l de nueso sostituye por una Axturies que se paez más a esi planeta de la primer película ente gore y humorística, ente serie b y serie h, que fizo albidrar el remanecer del cine con caspa na España de los 90. Esa Asturies que tendrá de manifestase hasta pa despedir l’añu vieyu y acoyer el Nuevu na plaza l’Ayuntamientu d’Uviéu pa pidir lo que ye normal en tolos llaos, la oficialidá de la llingua que fala. Esa Asturies, que ye la de nueso, que ye la d’estos 25 años d’Artículos de Dolfo, de Ramón de quien-yos fala, de García Arías, de Ana Cano, de Xosé Ramón Riaño, de Roberto González Quevedo…”

Pela so parte, Adolfo Camilo desplicó’l contestu de dellos de los artículos recoyíos nel volume y dió llectura a ún espublizáu por La Voz d’Avilés nos años 80 sobre la política cultural gallega qu’albidró tien agora rabiosa actualidá. La llectura del artículu por Adolfo Camilo Díaz pue descargase nel ficheru d’audiu qu’acompanga esta información.

Tamién te podria gustar