Portada Sociedá Un país de primera: Asturies celebrase en Xixón

Un país de primera: Asturies celebrase en Xixón

by asturnet

El Sporting de Xixón remató esta fin de selmana una temporada histórica pa los equipos asturianos nes divisiones profesionales de fútbol. L’ascensu a primer división del Sporting completa l’ascensu del Real Uviéu a Segunda División y devuelve al fútbol asturiano a la primer llínea del deporte más popular nel mundu y qu’económicamente más impactu tien nes ciudaes nes que los sos equipos xueguen nes grandes lligues.

La xornada del domingu y d’ayeri enllenaron Xixón d’allegría y de sportinguistes qu’enfundados nes camisetes del club vitorearon a los guah.es nel paséu que realizaron dende Mareo a la plaza del Conceyu.

Asturnews sumase al homenaxe que toa Asturies ufre al Sporting con una galería que recoje l’allegría desbordante na ciudá obra de la fotógrafa Beatriz Menéndez González. Beatriz Menéndez ye una fotógrafa uvieina, que’l so trabayu foi espuestu en diversos medios internacionales, destacando les revistes irlandeses The Bohemyth, o Roadside Fiction, según nuna decena de fanzines d’ámbitu local. La so obra centrar nos espacios urbanos y na fotografía de viaxe.

Tamién te podria gustar