Portada Sociedá Trés químicos algamen el Príncipe d’Asturies

Trés químicos algamen el Príncipe d’Asturies

by asturnet

Esti miércoles dábase a conocer que la candidatura conxunta formada pol químicu valencianu Avelino Corma; l’inxenieru químicu estaounidense Mark Y. Davis y el químicu físicu estaounidense Galen D. Stucky algamaben el Premiu Príncipe d’Asturies Científicu Técnicu d’esti añu nuna candidatura conxunta “poles sos contribuciones al desarrollu de los materiales microporosos y mesoporosos y les sos aplicaciones”.

La candidatura propúnxola’l Conseyu de Gobiernu de la Universitat Politècnica de València y apoyada, ente otros, por Santiago Grisolía, Premiu Príncipe d’Asturies d’Investigación Científica y Técnica 1990.

El xuráu consideró que los trés químicos abrieron “nueves y importantísimes llinies de trabayu que s’ubiquen nes fronteres de la conocencia actual, con aplicaciones en campos bien diversos como l’amenorgamientu d’emisiones contaminantes de vehículos y fábriques, la meyora de los alimentos, la depuración d’agües, los procesos de refináu del petróleu y na industria químico polo general”.

Tamién te podria gustar