Portada Sociedá Preséntase’l Mapa Asturianu de Servicios Sociales

Preséntase’l Mapa Asturianu de Servicios Sociales

by asturnet

Mañana miercoles 18 de xineru, a les once la mañana, el Círculu de Belles Artes de Madrid va acoyer la presentación del Decretu 108/2005 que configura’l Mapa Asturianu de Servicios Sociales. Un plan pioneru nel conxuntu del estáu español que permite concretrar el desarrollu del sistema públicu de servicios sociales.

La Llei 1/2003 del Principáu d’Asturies, de Servicios Sociales, impunxo un nuevu marcu llegal que supunxo un importante avance nel sistema públicu de protección de la nuestra Comunidá Autónoma, de tal forma que non solo s’ofrecíen los medios adecuaos p’abordar nuevos retos sinón que tamien llantaba les bases d’un ordenáu sistema públicu de servicios sociales. En virtú d’esta norma, el pasáu 27 d’ochobre aprobóse’l Decretu 108/2005 pol que se crea’l Mapa Asturianu de Servicios Sociales.

Trátase del desarrollu reglamentariu de la Llei 1/2003, pioneru a esti nivel nel conxuntu del Estáu, que permite concretar la ordenación del nuestru sistema públicu de servicios sociales, mesmo qu’hasta agora se fixo colos sistemes públicos educativu y sanitariu.

El Mapa Asturianu de Servicios Sociales ye’l resultáu d’un llargu exerciciu de diseñu participativu con axentes sociales, alministraciones locales y organizaciones ciudadanes que permitieron algamar un ampliu consensu alrodiu de les prioridaes, la rede de protección, los nuevos recursos y la so organización.

Amás, constitúi una ferramienta que permite siguir na consolidación d’un sistema públicu de protección dirixíu al conxuntu de la sociedá asturiana.

Tamién te podria gustar