Portada Sociedá Pilar Fernández Pardo y Hugo Morán defendieron el reconocimientu oficial del asturianu na so acoyida na Fundación Caveda y Nava

Pilar Fernández Pardo y Hugo Morán defendieron el reconocimientu oficial del asturianu na so acoyida na Fundación Caveda y Nava

by asturnet

Pilar Fernández Pardo y Hugo Morán defendieron n’entrambos discursos n’asturianu la necesidá de reconocer institucionalmente garantíes llegales pa la supervivencia de la nuestra llingua y adoptaes dende’l consensu social. La presidenta del PP de Xixón y l’alcalde de L.lena pidieron respetu pa la identidá llingüística d’Asturies na so acoyida como nuevos patronos de la Fundación Caveda y Nava.

L’actu celebráu nel Monesteriu de Valdediós el pasáu sábadu 12 valió pa poner en claro que les actitúes positives pa cola normalización social de la llingua asturiana trespasen les llendes de los partíos y representen sensibilidaes paecíes a la hora d’abordar la posibilidá del reconocimientu oficial del idioma. Pa Fernández Pardo “diba ser una barbaridá que pudiera perdese la identidá llingüística d’Asturies” y consideró necesario “dar pasu a les peticiones de reconocimientu, cuando se planteen dende la sensatez y el deséu de concordia, y siempre que la reivindicación de la llingua nun quede atrapada en postulaos mui alloñaos a la nuestra realidá social”. Morán, pel so llau, definió a la nuestra llingua como “instrumentu de comunicación y convivencia del pueblu asturianu” y pidió la defensa activa d’esti “elementu del nuestru patrimoniu” pa ser reconocío oficialmente “dende’l respetu cercanu a la realidá d’Asturies”.

La presidenta del PP xixonés y l’alcalde socialista l.leniegu, amás de presidente de la Federación Asturiana de Conceyos, entraron formar parte de la Fundación Caveda y Nava el pasáu sábadu nun actu qu’escomenzó en Valdediós y remató énte la casa natal de Xosé Caveda y Nava en Villaviciosa.

Tamién te podria gustar