Portada Sociedá Morrió a los 78 años d’edá l’escultor xixonés Joaquín Rubio Camín

Morrió a los 78 años d’edá l’escultor xixonés Joaquín Rubio Camín

by asturnet

El pintor y escultor xixones Joaquín Rubio Camín morrió esti vienres 28 d’avientu a los 78 años d’edá. Nun comunicáu asoleyáu pol ayuntamientu l’alcaldesa de xixón Paz Fernández Felgueroso recordó la figura del artista. “Rubio Camín no sólo fue una figura clave del panorama de la escultura española de la segunda mitad del siglo XX, que tambien fue un referente y un apoyo incondicional para las generaciones de artistas mas jóvenes”.

Escultor dende 1961, tres años de dedicación a la pintura polos que llegó a algamar el Premiu Nacional de Pintura, delles muestres de la so obra tan repartíes por tola xeografía asturiana, sobre manera na so ciudá natal. El conxuntu d’escultures d’hormigón de los xardines de Begoña, l’altar de la Virxen de Cuadonga na ilesia de San Pedro o el bustu que recuerda al periodista Francisco Carantoña son dalgunos de les sos contribuciones.

En 2001, el Principáu reconoció la so llabor artística concediendo-y la medalla de plata d’Asturies por tola so carrera. Amás en 2003 foi la Fundación Municipal de Cultura la que organizó una retrospectiva del so trabayu na que se puedieron ver más de 300 maquetes, alredor de 200 dibujos, trenta cartelos y 400 semeyes.

Tamién te podria gustar