Portada Sociedá Más de 15.000 persones son atendíes cola Llei de Dependencia

Más de 15.000 persones son atendíes cola Llei de Dependencia

by asturnet

La Conseyera de Bienestar Social y Vivienda, Noemí Martín, fixo públicos güei los datos de persones que n’Asturies tán recibiendo atención social, al traviés de servicios profesionales o de cuidos familiares, y que sumen yá 26.780 persones, el 2% del total de la población.

D’estes persones, 15.028 tán siendo atendíes al traviés de la Llei de promoción d’autonomía personal y Atención a la Dependencia qu’entamó la so implantación nel añu 2007, tando previsto que se complete nel añu 2014.

N’Asturies hai más de 11.600 persones que tán recibiendo atención al traviés de la rede pública y que nun son inda beneficiarios de la Llei de Dependencia, bien porque nun la solicitaron, porque tea la so reconocencia en trámite o porque’l so grau y nivel de dependencia entá nun tien valir.

Anguaño, 19.105 persones tán recibiendo atención profesional al traviés de los servicios de xestión pública o privaos que yá tán acreditaos n’Asturies y otres 7.675 persones tán recibiendo atención familiar al traviés de la Llei de Promoción de l’Autonomía Personal y Atención a la Dependencia.

Tamién te podria gustar