Portada Sociedá Los Alcuentros de la Mocedá cola Llingua axunten a más de 500 escolinos d’asturianu en Xixón

Los Alcuentros de la Mocedá cola Llingua axunten a más de 500 escolinos d’asturianu en Xixón

by asturnet

Redacción.

La Oficina Municipal de la Llingua celebra los Cuartos Alcuentros de la Mocedá cola Llingua. Esti añu los alumnos de secundaria y bachilleratu de Xixón desplazáronse hasta’l Xardín Botánicu Atlánticu y ficieron un percorríu pel xardín pe deprender los nomes de les plantes. Práuticaron xuegos tradicionales asturianos con El Garrapiellu y pa rematar el día, escucharon la música de La Bandina. Nos alcuentros tuvo la conceyala d’educación y promoción del asturianu, Carmen Rúa Morán y cuntaron con más de venti monitores especializaos.

Más de quinientos alumnos de doce Institutos de la ciudá participaron nes actividaes pensaes pa ellos nel Botánicu. Esti añu ye l’añu Internacional de la Capa d’Ozonu y por esi motivu los Alcuentros tuvieron llugar nel Xardín Botánicu.

Coles diferentes actividaes del proyeutu “saca la llingua” que se fai per cuartu añu consecutivu y que ta basáu na participación y na tresversalidá, la Oficina de la Llingua de Xixón “pretende que la mocedá s’avere a la llingua asturiana dende un aspeutu que nun seya puramente academicu y qu’entame a entendelu como una ferramienta normal de comunicación al tiempu que va poder disfrutar de les distintes propuestes que guarden rellación con ella: música, teatru, videu…”.

Tamién te podria gustar