Portada Sociedá Llangréu y Siero celebren la lliteratura asturiana esta selmana

Llangréu y Siero celebren la lliteratura asturiana esta selmana

by asturnet

Redacción.

Los escolinos del conceyu Llangreu asistieron a la puesta n’escena de la llectura dramatizada El Santu, de Pablo Rodríguez Medina pol grupu Les Filanderes. El Santu, obra de la que va facese l’estrenu pa tolos públicos el próximu xueves nel teatru de L’Entregu, bebe de les fontes costumistes y reblangando penriba de cualquier tipu de folclorismu tipicista o diglosia llingüística, supón una propuesta qu’abre un nuevu camín de renovación de la escena tradicional del teatru asturianu que l’autor nagua por allugar na modernidá.

Güei pela tarde en La Pola Siero van celebrase dellos actos pa los rapacinos del conceyu. A les cinco, una yinkana lliteraria, darreu una acutación delos coros de ‘Grupu Siero Musical’ y pa terminar la tarde, a les 20:00 hores, una mesa redonda onde va presentase’l segundu númberu de la revista lliteraria ‘Formientu’, cola presencia de Nacho Fonseca, Inaciu Galán, direutor de la revista, y los autores qu’apaecen nesti númberu dedicáu a la narrativa, amás de dalgún escritor más del conceyu.

Les actividaes de celebración de les lletres asturianes tendrán continuidá el próximu vienres en Llangreu, coles dos representaciones de “Cuentos pa Bebes” que va poner Cellero nes escueles de 0-3 años del conceyu (Rapacinos en Sama y Pinín en La Felguera) y rematarán col conciertu de Toli Morilla que va tener llugar el vienres que vien, 11 de mayu, nel Nuevu Teatru La Felguera a les 20:15 hores.

 

Tamién te podria gustar