Portada Sociedá Les organizaciones nacionalistes prepárense pal 8 de setiembre

Les organizaciones nacionalistes prepárense pal 8 de setiembre

by asturnet

Les organizaciones nacionalistes asturianes prepárense pa celebrar el Día de la Nación el prósimu 8 de Setiembre. Hasta agora namás dos d’eses organizaciones desvelaran los llugares de les sos convocatories: PAS y URAS van tar n’Uviéu ya Izquierda Asturiana (IAS) en Xixón. Los actos institucionales escueyen esti añu la villa de Pravia pa la so celebración.

Los partíos coaligaos de Xuan Xosé Sánchez Vicente y Sergio Marqués van entamar l’ochu setiembre pela mañana un actu na Plaza la Catedral d’Uviéu delantre la estatua del rei Alfonsu’l Segundu y pela tarde van celebrar una fartura de xermandía nun llagar de Xixón. Pel so llau IAS anunció que diba festeyar el Día de la Nación Asturiana en Xixón, a espera de concretar el programa de la so convocatoria.

El Gobiernu del Principáu escueye nesta ocasión la villa de Pravia como sé de los actos festivos oficiales, que van tener, como ye d’avezu, la so ceremonia institucional n’Uviéu na sé de la Xunta Xeneral, cola entrega de les medalles d’Oro y de Plata d’Asturies y les intervenciones de los representantes políticos nel parlamentu asturianu. Esti añu l’atención de los medios gráficos va centrase nel conseyeru Valledor qu’anunció la so intención d’asistir a los actos oficiales col traxe nacional asturianu y esi va ser l’atuendu de gala que van usar tamién nellos otros representantes institucionales d’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies.

Tamién te podria gustar