Portada Sociedá L’Ayuntamientu d’Uviéu acusa al director de la Fundación Príncipe d’enguedeyar la relación ente les dos instituciones

L’Ayuntamientu d’Uviéu acusa al director de la Fundación Príncipe d’enguedeyar la relación ente les dos instituciones

by asturnet

La teniente alcalde del Conceyu d’Uviéu, Isabel Pérez Espinosa, acusó güei al director de la Fundación Príncipe d’Asturies, Graciano García, de “enredar” y tentar de “presionar” al consistoriu uvieín al llanzar a los medios de comunicación la posibilidá de que dalgunes de les árees de la Fundación s’asitien fuera d’Uviéu, sigún recoyía Europa Press.

Espinosa fizo estes declaraciones nuna rueda prensa, dempués de qu’ayeri, fontes del patronatu de la Fundación plantegaren la posibilidá d’estudiar ufiertes d’Uviéu y d’otros conceyos, tres recibir la comunicación del Conceyu de que tien d’abandonar el palaciu de Villa Magdalena, onde taben dalgunes de les sos árees.

La teniente d’alcalde del Conceyu atribuyó en tou momentu a Graciano García eses manifestaciones “anque tente de camuflales atribuyéndoles a ‘fontes autorizaes'”. De fechu, dixo qu’eses consideraciones del director de la Fundación tán “fuera llugar”.

Tamién te podria gustar