Portada Cooperación La violencia contra les muyeres nel Espaciu Solidariu de la Universidá

La violencia contra les muyeres nel Espaciu Solidariu de la Universidá

by asturnet

L’Espaciu Solidariu del Vicerrectoráu d’Estudiantes de la Universidá d’Uviéu, del 20 de payares al 19 d’avientu, entama les Xornaes “La violencia contra las mujeres en países con conflictos bélicos”, na que collaboran’l Conseyu d’Estudiantes, el Conseyu de la Mocedá d’Asturies, l’Institutu Asturianu de la Muyer, Milenta Muyeres ya Ingeniería Sin Fronteras.
Ente otros actos, el llunes 20 de payares, a les 12 hores nel Aula Escalonada del Edificiu Históricu, Nuria Varela, periodista, autora del llibru “Íbamos a ser reinas” y corresponsal de guerra nuna decena de países con conflictos armaos (Chechenia, Bosnia, Nicaragua, Chiapas, Libia, Afganistán, Sah.ara…) dará una conferencia titulada “La violencia contra las mujeres, un delito universal”.
El martes 21 de payares, a les 18 hores na Facultá de Psicoloxía, el colectivu Milenta Muyeres participará nun coloquiu tres la proyección del documental “Gohla”, sobre’l movimientu asociativu de les muyeres n’Afganistán.
El martes 28 de payares, a les 12 hores nel Salón d’Actos de la Facultá de Xeografía ya Historia, Maha Nassar, Presidenta de la Unión de Comités de Muyeres Palestines, falará sobre “Muyeres palestines en territoriu ocupáu. La violencia del Estáu”.
Estes xornaes van completase con 2 exposiciones. La primera fadráse nel Campus de Mieres, dende’l 20 de payares al 4 d’avientu, “Tierra Prestada”, trata del llabor de la muyer nos campos de refuxaos sah.aragüis. La segunda, titulada “Les muyeres iraquines y la guerra” sedrá nel Campus de Viesques, del 5 al 19 d’avientu, y centrase nos efectos de la guerra d’Iraq sobre les muyeres y les neñes iraquines.

Tamién te podria gustar