Portada Sociedá La Sociedá d’Artesanos vetó la entrada de les muyeres

La Sociedá d’Artesanos vetó la entrada de les muyeres

by asturnet

La Sociedá d’Artesanos de Cangas vetó na Asamblea Xeneral d’esti sábadu la entrada de muyeres na mesma mediante la modificación del artículu, de los sos estatutos, nel que se facía referencia a quien podía ser miembru de la Sociedá. La decisión adoptada na Asamblea cita espresamente que pa ser miembru de la mesma hai que ser varón.

L’Asociación qu’añalmente desenvuelve la perconocida Descarga de Cangas aconceyó esti sábadu cola fin d’iguar los sos estatutos ente la petición d’entrada de muyeres na asociación. De los 644 votos emitíos 521 fueron en contra de la entrada de muyeres, 121 a favor de la so entrada y dos votos en blancu.

Dase la circunstancia de qu’en Cangas esiste una asoación que pon flores a la Virxe del Carme, esta asociacón compuesta esencialmente por muyeres, val como argumentu a los miembros de la Descarga p’afirmar que” elles ponen flores y nós ponemos la descarga”.
L’Institutu de la Muyer, asina como delles asociaciones de muyeres, tán estudiando la reforma fecha por esta asociación yá que podría ser inconstitucional, al establecer la negación d’entrada na asociación por mor del xéneru.

Tamién te podria gustar