Portada Sociedá La propuesta de Procurador Xeneral enfrenta a PSOE con Izquierda Xunida-Bloque

La propuesta de Procurador Xeneral enfrenta a PSOE con Izquierda Xunida-Bloque

by asturnet

El cabezaleru de la FSA y diputáu autonómicu del PSOE Fernando Lastra retrucó en diversos medios al conseyeru de Xusticia y Esteriores Francisco Javier García Valledor poles declaraciones feches por ésti en díes pasaos a cuentu de la propuesta de Maria Antonia Felgueroso como candidata a Procuradora Xeneral del Principáu y nes qu’acusaba a los socialistes de querer más pactar cola oposición del PP que colos sos socios de gobiernu.

El dirixente socialista encamentó-y al conseyeru d’IX-BA “manifestase menos públicamente pa nun tener de retificar después” y aseguró que la candidatura de Felgueroso “yera namás la propuesta del PSOE”, negando habela pactao enantes col Partido Popular.

Valledor advirtiera a los socialistes de les consecuencies que podía tener nes relaciones ente les dos fuerces presentes nel executivu asturianu una propuesta de candidatura pa Procurador Xeneral fecha a espaldes de la coalición d’izquierdes. El conseyeru de Xusticia y Esteriores tamién espresara públicamente’l so temor de que’l PSOE siguiere una llinia d’actuación asemeyada nel procesu de reforma estatutaria.

Tamién te podria gustar