Portada Sociedá La presidenta’l CMPA denuncia’l desmantelamientu de les polítiques públiques de mocedá

La presidenta’l CMPA denuncia’l desmantelamientu de les polítiques públiques de mocedá

by asturnet

La presidenta del Conseyu de Mocedá del Principáu d’Asturies(CMPA)Rebecca Rodríguez ofreció ayer una rueda prensa pa llamar l’atención sobre la falta d’interlocución ente esti organismu independiente y l’Institutu Asturianu de la Xuventú(IAX). Rodríguez afirmó que se vive “un desmantelamientu de les polítiques públiques de mocedá ensin precedentes dende la prsidencia de Pedro de Silva”.

La presidenta del Conseyu de Mocedá denunció na rueda de prensa el recorte de programes y acciones per parte del IAX, lo que calificó de “la falta absoluta de interlocución” col organismu del gobiernu asturianu, al qu’acusó d’incumplir los sos compromisos y de “falta de lideralgu políticu ya institucional”.

Rebecca Rodríguez pidió’l cese o la dimisión de la responsable del Institutu Asturianu de la Xuventú, Carmen Barrera y anunció la puesta en marcha d’una campaña del Conseyu de Mocedá pa informar de la situación que viven les polítiques nesta materia n’Asturies, una situación que calificó de “el mayor desmantelamientu de les polítiques públiques de mocedá dende los tiempos de la presidencia de Pedro de Silva”. La campaña informativa del Conseyu escomienza cola edición d’un folletu tituláu “Contra-Informa Joven, edición especial: desmantelamiento IAJ”.

Va unos díes la presidenta del CMPA llamara l’atención sobre la vienda de locales públicos per parte del Institutu Asturianu de la Mocedá nuna reunión caltenida na Xunta Xeneral col grupu parlamentariu d’Izquierda Xunida-Bloque. La denuncia de Rebecca Rodríguez recibió entós el respaldu d’IX-BA per voz de la so diputada Diana Camafeita.

Tamién te podria gustar