Portada Sociedá La Oficina de la Llingua de Xixón prepara la segunda edición de ¡Ruempi la mollera!

La Oficina de la Llingua de Xixón prepara la segunda edición de ¡Ruempi la mollera!

by asturnet

Redacción.

Esti martes 11 de xunu fízose la entrega de premios del concursu ‘Ruempi la Mollera’, organizáu pola Oficina Municipal de la Llingua, y na que participaron 17 centros d’educación primaria del conceyu de Xixón. El concursu fízose col envís de que los escolinos conocieren y afondaren na hestoria y personaxes del conceyu al tiempu que practiquen la llingua asturiana.

Asina fueron formulándose dende xineru a mayu ocho entrugues distintes, ente les que los neños teníen 15 díes p’aldovinar. La vieya fábrica de tabacos, el tranvía, la Lloca, Magnus Blikstad o les mil quinientes, yeren dalgunes de les rempuestes que fueron apurriendo los participantes dempues de ‘rompese la mollera’. La escuela ganadora foi’l Colexu Públicu Jacinto Benavente, de La Camocha.

Más de 500 neños participaron nesta primer edición de ¡Ruempi la mollera!. Nun comunicáu emitíu polos responsables de la Oficina comenten qu’“El concursu tuvo una perbona acoyida, polo que ya se ta trabayando nes entrugues de la Segunda Edición de ¡Ruempi la Mollera!”.

Tamién te podria gustar