Portada Sociedá La Mancomunidá de la Sidra promocionará la llingua asturiana na hostelería y el comerciu

La Mancomunidá de la Sidra promocionará la llingua asturiana na hostelería y el comerciu

by asturnet

La campaña ta fecha en collaboración cola Conseyería de Cultura, Comunicación Social y Turismu y los diferentes conceyos y mancomunidaes qu’integren la Rede de Normalización Llingüística. Durante esti mes de Febreru van repartise nos llocales de los conceyos de la comerca dos campañes de promoción de la llingua asturiana, una empobinada al sector hosteleru y otra al comerciu.

Los hosteleros y comerciantes participantes van reciibir: pegatines col lema “equí tas en casa”, elementos publicitarios como manteles y rótulos informativos násturianu, y un cd col software pa la xeneración personalizada de cartes de platos y menús pa establecimientos hoteleros. Esta distribución va completase con una campaña nos distintos medios de comunicación.

Esta campaña tien l’obxetivu caberu de favorecer l’emplegu da la llingua asturiana en tolos establecimientos que lo deseen teniendo en cuenta que ye un de los sectores onde se caltien de manera más viva l’usu de l’asturianu.

Pal comerciu caltendranse l’antigua campaña y amás va distribuise material nuevu. Eesti material consiste en cartelos pa les carniceríes, pescaderíes y fruteríes colos nomes de los productos n’asturianu. Los materiales d’estes campañes van repartise dende esta mesma selmana.

Tamién te podria gustar