Portada Sociedá La llegada’l veranu encareció los precios de la cultura n’Asturies, según l’Institutu Nacional d’Estadística

La llegada’l veranu encareció los precios de la cultura n’Asturies, según l’Institutu Nacional d’Estadística

by asturnet

La cultura ye más cara en veranu. Los precios de productos y servicios culturales n’Asturies xubieron un puntu en xunetu y compensaron una baxada xeneral de tarifes liderada poles rebaxes de ropa y calzáu, estaya na que los precios cayeron el mes pasáu casi un 12 por cientu. L’Institutu Nacional d’Estadística asoleyó esta mañana la evolución del Índice de Precios de Consumu (IPC) en xunetu.

Magar de la xubida esperimentada polos productos culturales nel primer mes de la temporada de veranu, nel que los precios de la hostelería medraron tamién un puntu, los asturianos paguen agora nueve décimes menos por consumir cultura qu’hai un añu, y la tasa d’inflación acumulada n’ociu y cultura -perda progresiva del valor del dineru dende xineru, manifestada nel aumentu de precios- amuesa que los precios nel sector son agora un 0,3 por cientu más baratos que cuando empezó l’añu.

Según los datos publicaos esta mañana pol Institutu Nacional d’Estadística, los precios cayeron con calter xeneral un puntu n’Asturies en xunetu, pero xubieron n’idéntica proporción no que va d’añu y son un 3,1 por cientu más caros qu’en xunetu de 2003.

Ente les estayes que más tiraron al alza de les tarifes nos últimos doce meses nel Principáu figuren el tresporte -con una xubida interañal del 5,8 por cientu-, l’alcohol y tabacu -5 puntos de xubida- y la hostelería -4,1 por cientu-.

Datos completos na web del Institutu Nacional d’Estadística

Tamién te podria gustar