Portada Sociedá La inmigración centra los 23 Alcuentros de la Mocedá de Cabueñes

La inmigración centra los 23 Alcuentros de la Mocedá de Cabueñes

by asturnet

Xixón va ser un añu más sé de los Alcuentros Internacionales de Mocedá qu’organiza l’INJUVE, en colaboración col Institutu Asturianu de la Mocedá, l’Ayuntamientu de Xixón y los Conseyos de la Mocedá d’España, Asturies y Xixón. Cabueñes 2005 va debatir alrodiu d’inmigración, integración y ciudadanía.

La edición númberu ventitrés de los Alcuentros de Mocedá va celebrase ente los díes 26 y 30 de setiembre nel Antigu Institutu de Xixón. Los derechos de los inmigrantes, el so accesu al mundu del trabayu y la so discriminación llaboral, asina como el so inxerimientu na vida ciudadana son los exes alrodiu de los que van articulase los debates y conferencies de los alcuentros.

Como actividaes complementaries a les sesiones d’alderique ufiértase l’espaciu Arenes Movedices que nesta ocasión van protagonizar la compañía de teatru Digo Digo col so espectáculu “Quijotadas” y el Centru de Nuevos Creadores con “El privilegio de ser perro”, dirixía por Juan Diego Botto. Los participantes en Cabueñes 2005 van poder tamién asistir al musical “We will rock you” de Queen.

Cabueñes 2005

Tamién te podria gustar