Portada Sociedá La figura de Pin de Pría protagonizó la última xornada sobre republicanismu federal

La figura de Pin de Pría protagonizó la última xornada sobre republicanismu federal

by asturnet

Esti miércoles 23, el periodista Inaciu Galán participó con una comunicación sobre l’escritor Pin de Pría nes xornaes sobre republicanismu federal entamaes pola asociación N’ast y la Sociedá Cultural Xixonesa na sede d’esta última institución. La charra centróse nun primer momentu en dar a conocer la vida y obra del que ye ún de los autores clásicos más reconocíos de les lletres asturianes. Darréu Galán estudió la influencia que pudo tener la so militancia política como republicanu federal na decisión de convertise n’escritor n’asturianu, qu’en pallabres del propiu Pin asocedió lleendo un artículu d’un reconocíu federalista.

Diose un repás tamién a les obres de Pin de Pría, destancando como pesie a la so encesa defensa del idioma asturianu, los artículos qu’espublizaba en prensa yeren entá en castellán, por mor de la diglosia predominante na dómina.

L’alderique centróse darréu nun discutiniu sobre les razones del menor desenrrollu y más tardiegu de la reivindicación llingüística n’Asturies, en comparanza con otros territorios del estáu español con llingua propia.

El profesor José Girón zarrará les xornaes nel mes de xunu.

Tamién te podria gustar