Portada Sociedá L.lena lleva al Plenu la propuesta pa recuperar la so toponimia tradicional, con 263 nomes de llugar

L.lena lleva al Plenu la propuesta pa recuperar la so toponimia tradicional, con 263 nomes de llugar

by asturnet

L.lena entaína la recuperación de 263 nomes de llugar n’asturianu. L’Ayuntamientu d’esi conceyu lleva güei a Plenu l’aprobación del espediente toponímicu del municipiu, que yá tien el preste de la comisión llocal de Cultura y rectifica siete de los nomes propuestos pola Xunta de Toponimia del Principáu. Darréu, la llista de topónimos ‘volverá’ a Uviéu pa superar un nuevu trámite.

Ente los nomes de llugar que suscitaron discutiniu figuren los de ‘La Envarniega’, nome que propón la Xunta Asesora de Toponimia, y que la comisión llocal de Cultura rectifica como ‘La Marniega’, y ‘Chanos’, que na opinión de los espertos municipales tien que se denominar ‘L.lanos’. Na revisión de los 263 nomes tradicionales de llugar plantegaos pola Xunta de Toponimia, l’Ayuntamientu contó col asesoramientu del filólogu y espertu en toponimia llocal Julio Concepción.

Depués del trámite d’esta tarde, la propuesta d’espediente de L.lena volverá a la Xunta pa una nueva revisión consensuada, regresará llueu al ayuntamientu pa recabar el preste final y, a lo cabero, elevaráse al Conseyu de Gobiernu del Principáu pa que los nomes de llugar en llingua asturiana seyan oficiales a tolos efectos.

Trabayadores del Ayuntamientu de L.lena tienen previsto recorrer a partir de xineru los pueblos del conceyu pa recoyer los nomes tradicionales de llugar y les causes poles que se pierde la toponimia tradicional, según anunció la conceyala de Cultura, Paz García, depués d’asitiar en Piñera Baxo, el pasáu 6 de payares, el primeru de 35 cartelos indicadores n’asturianu d’entrada o salida a población.

Tamién te podria gustar