Portada Sociedá Izquierda Xunida y Partíu Popular apoyen la redacción d’una Llei de la Sidra

Izquierda Xunida y Partíu Popular apoyen la redacción d’una Llei de la Sidra

by asturnet

La norma ta solicitada pol colectivu de llagareros y tendría como fin regular la producción y consumu de la bebida asturiana. IX y PP quieren axuntar na mesma les diferentes regularizaciones esistentes sobre la sidra. Dende la FSA-PSOE contestóse que primero se tien de desenvolver una normativa estatal sobre l’alcohol.

Dende Izquierda Xunida s’afala a la redacción d’un Plan Integral qu’axunte, y coordine, les diferentes aiciones que se vienen desenvolviendo sobre la sidra poles diferentes alministraciones. Jesús Iglesias esplicó qu’el vino tien medíes similares que supusieron una dinamización del sector. Y ye que la sidra ye actualemnte’l tercer subsector de l’agricultura asturiana, por detrás de los subsectores llacteu y cárnicu, amás de representar un bon porcentaxe de les ventes del sector hosteleru del país.
El representante del Partíu Popular nel área rural na Xunta Xeneral Luís Pelaez considera que la llei propuesta necesita del consensu de les fuerces polítiques pa entamar la so redacción que nun traería problemes por ser “parte d’Asturies”. Dende la FSA-PSOE apúntase a esperar a qu’una llei estatal regule les bebides alcohóliques pa depués entamar la redacción específica pa una llei de la sidra..

Los tres grupos parlamentarios, PSOE, PP, IX, aprobaron esti mes una proposición non de llei na que s’instaba al Gobiernu asturianu a posicionase a favor de que la sidra reciba un tratamientu específicu.

Tamién te podria gustar