Portada Sociedá Izquierda Asturiana denuncia’l ‘secuestru’ de la toponimia per parte del gobiernu del Principáu

Izquierda Asturiana denuncia’l ‘secuestru’ de la toponimia per parte del gobiernu del Principáu

by asturnet

El portavoz nacional d’Izquierda Asturiana, Ignaciu Llope, denuncia’l ‘secuestru’ per parte del gobiernu del Principáu de nueve expedientes toponímicos asina como la falta d’usu de los que yá foron aprobaos. Pal representante de la organización d’izquierda, pesie a que los conceyos aprueben la toponimia asturiana esta ye “retenida de forma inxustificada y aplazada” la so aprobación “sine die”, lo que fue calificao por Llope como “intolerable y una total tomadura de pelo”. IAS esixe d’esta manera l’aprobación inmediata d’esos expedientes así como l’usu de los que yá son oficiales.

Según el portavoz d’IAS, “pesie a qu’estos 9 ayuntamientos (Ayer, Colunga, Llaviana, Morcín, Nava, Pezós, La Ribera, Riosa y Samartín del Rei Aurelio) aprobaron, na mayor parte los casos por unanimidá y hai meses, la solicitú de que s’oficialicen los nomes asturianos de los pueblos y llugares, el gobiernu asturianu, dende l’iniciu del procesu ta faciendo un llabor de dilación pa evitar que se lleve a efectu la oficialización rial d’esos nomes”. Pa Llope “el PSOE ta sorprendíu del grau d’aceptación que la nuestra toponimia ta teniendo inclusive nos cuadros locales de les sos propies files”, poro ta tratando de frenar esti procesu per vía alministrativa.

Ignaciu Llope añedió que la prueba d’esta falta de voluntá ye que los topónimos de los conceyos aprobaos en Conseyu de Gobiernu nin siquier se tan usando nes publicaciones oficiales.

Tocante al papel d’IX-BA nel talu gobiernu, el portavoz d’IAS señaló que “ye tan pateticu que nun merez calificación, yá que l’actitú del PSOE básase en rise a la cara del so sociu y nun cumplir los sos compromisos, a sabiendes de que la capacidá d’aguante d’IX-BA ente los desplantes y insultos del PSOE ye directamente proporcional al amor qu’aquellos tienen a los sos puestos y cargos nel Gobiernu”.

Tamién te podria gustar