Portada Sociedá IX de Mieres afirma que la so abstención ye un exerciciu de resposabilidá y qu’aspira a gobernar el conceyu

IX de Mieres afirma que la so abstención ye un exerciciu de resposabilidá y qu’aspira a gobernar el conceyu

by asturnet

Izquierda Xunida de Mieres afirma que la so abstención énte los presupuestos municipales del grupu socialista fue un “exerciciu de responsabilidá política” y el so apueste por convertise n’alternativa de gobiernu nel conceyu. La coalición descarta la posibilidá de volver pactar col PSOE y acusa al alcalde d’actuar na crisis como “home de paya al serviciu de los intereses de la cúpula de la FSA”.

Pa IX la so abstención nel últimu plenu del Ayuntamientu de Mieres énte los presupuestos presentaos pol equipu de gobiernu ye la confirmación del so distanciamientu de los socialistes y el so apueste como alternativa con pretensiones de gobernar el conceyu del Caudal. El significáu políticu del so votu nel plenu presupuestariu caltién la coalición que fue el de “evitar la paralización del municipiu como consecuencia de la mayor crisis institucional de tol periodu democráticu y defender les polítiques necesaries pa resolver los problemes de los ciudadanos”.

Izquierda Xunida afirma a la fin que “nun vamos tolerar amenaces nin del PSOE local nin de la FSA, ye más, nun contemplamos la posibilidá de volver pactar con ellos”, ya qu’a xuiciu de la coalición los socialistes “perdieron tola credibilidá y tamos convencíos de que les urnes acabarán castigándolos como lo merecen”.

Tamién te podria gustar