Portada Sociedá IAS presenta a Inaciu Llope como cabeza de llista a les elecciones de 2007

IAS presenta a Inaciu Llope como cabeza de llista a les elecciones de 2007

by asturnet

L’Alcuentru Nacional d’Izquierda Asturiana cellebráu’l pasáu sábadu decidió por unanimidá la elección del actual portavoz nacional de la formación, Inaciu Llope, como candidatu a la Xunta Xeneral. L’Alcuentru Nacional d’Izquierda Asturiana apautó que la candidatura de Llope fuere na circunscripción occidental, pola so vinculación personal a esta fastera del país.

Les causes que lleven a Izquierda Asturiana a presentase a estes elecciones son, según la nota de prensa unviada a Asturnews, la d'”ufrir” al electoráu asturianista y verde una “alternativa a les actuales polítiques del gobiernu de PSOE ya Izquierda Xunida que llevaron a Asturies a una situación culturalmente decadente, medioambientalmente desastrosa ya insostenible y económicamente estancada”.
La decisión de presentar al so candidatu nacional na circunscripción occidental del país dase, según la nota recibida, “pa reivindicar la relevancia de les ales d’Asturies ente un sistema electoral que discrimina a los ciudadanos y ciudadanes que nun viven nel centru del país”
Inaciu Llope ye médicu especialista nel Centru de Salú de Cangas. Ente los sos ensayos destaca “Xogo d’identidades na terra del Navia-Eo” o l’artículu sobre Felpeyu de Anuariu de la Música Asturiana de 2006.

Tamién te podria gustar