Portada Hestoria Homenaxe en Xixón a los españoles deportaos en Mauthausen

Homenaxe en Xixón a los españoles deportaos en Mauthausen

by asturnet

Güei, l’Ateneu Obreru de Xixón va ufiertar una conferencia a les ocho la tarde n’homenaxe a los españoles deportaos nos campos de concentración nazis. Nel actu van intervinir Silvia Cueto, presidenta de l’Asociación de familiares de deportaos españoles en Mauthausen residentes n’Austria, y Angelita Andrada, representante n’Asturies d’AMICAL Mauthausen.

El 5 de mayu de 1945, cuando les tropes aliaes llegaben al Campu de Concentración de Mauthausen, foron recibíes con una pancarta en castellán que dicía: ‘Los españoles antifascistas saludan a las fuerzas aliadas de liberación’. Coincidiendo col aniversariu de la lliberación d’esti campu de concentración, el domingu 7 de mayu van cellebrase una serie d’actos oficiales n’Austria, nos que va tar presente una delegación asturiana, integrada por una representación social y otra institucional del Principáu d’Asturies. Y nesti marcu l’Ateneu Obreru de Xixón quier sumase a la conmemoración de la efemeride, cola organización d’esti homenaxe nel que se van espresar testimonios directos de los asturianos que vivieron esa situación.

El sábadu 13 de mayu, a les doce y media la mañana, va facese una ofrenda floral ente’l monumentu llevantáu pola Xunta Xeneral del Principáu y los Ayuntamientos asturianos, n’Homenaxe a los Republicanos Deportaos nos Campos de Concentración y Esterminiu Nazis. La ofrenda va tener llugar na Sienda del Cervigón, en Xixón.

Tamién te podria gustar