Portada Sociedá Faustino Zapico encabeza la llista d’Izquierda Asturiana a l’alcaldía de Mieres

Faustino Zapico encabeza la llista d’Izquierda Asturiana a l’alcaldía de Mieres

by asturnet

Izquierda Asturiana presentó la candidatura del historiador, y Secretariu Xeneral de la organización, Faustino Zapico. Esta ye la segunda vegada na que Zapico se presenta como candidatu nel so conceyu. Nes elecciones de 2003 Izquierda Asturiana situóse como la cuarta fuerza más votada nes elecciones municipales.

La candidatura de Zapico aspira a conseguir la representación nel Ayuntamientu de Mieres cola fin de “llevar la voz de la esquierda asturianista y verde del conceyu”. El programa qu’el partíu políticu de la esquierda asturianista va presentar va tener como puntos principales la reactivación económica, la democracia participativa, la vivienda, el mediu ambiente y la llingua y cultura asturianes.

Faustino Zapico ye llicenciáu en Xeografía y Hestoria pola Universidá d’Uviéu y profesor del IES Sánchez Lastra de Mieres del Camín. Actualmente ta faciendo la so tesis doctoral, que trata sobre les corrientes federalistes y autonomistes na Asturies contemporanea. La tesis doctoral de Zapico ye motivu de conflictu cola Universidá d’Uviéu, yá que la institución académica nun accedió a la tramitación de la mesma por tar escrita n’asturianu. D’es anegativa saldría una polémica sentencia del Tribunal Superior de Xusticia d’Asturies que negaba los derechos llingüísticos de Zapico, que piensa recurrir esta decisión nel Tribunal Constitucional.

Tamién te podria gustar