Portada Sociedá Faceira quéxase pol incumplimientu de la llexislación llingüística en Lleón

Faceira quéxase pol incumplimientu de la llexislación llingüística en Lleón

by asturnet

L’asociación lleonesa Faceira ta acabante poner en marcha una protesta ciudadana pola mor de los incumplimientos de la llexislación llingüística aprobada nel añu 2007 cola reforma l’Estatutu d’Autonomía de Castiella y Lleón , onde se diz que “el lleonés sedrá oxetu de protección específica polas instituciones pol so particular valor dientro del patrimoniu llingüísticu de la Comunidá. La so protección, usu y promoción sedrán oxetu de regulación”.

Faceira recuerda que “yá pasaron cuatro años dende la reforma estatutaria y el Gobiernu de Castiella y Lleón nun estableció nenguna midida pa la protección del lleonés, nin dictó o promovió nenguna regulación pa la so protección, promoción y usu”. L’asociación recuerda que na mesma comunidá autónoma yá hai escueles onde se puede estudiar vascu, pesie a que nun ye una llingua reconocida pol Estatutu, como sí asocede col asturianu y el gallegu.

Dende Faceira y de manera coordinada con otres asociaciones y colectivos de defensa del patrimoniu llingüísticu lleonés, tán presentado quexes al Procurador del Común de Castiella y Lleón col fin de denunciar esta situación d’incumprimientu del artículu 5.2 del Estatutu, y la marxinación y discriminación p’hacia los falantes de lleonés pola alministración autonómica y conviden a la ciudadanía a sumase y quexase tamién.

La organización ufre un modelu de quexa y les instrucciones pa facela llegar al Procurador na so páxina web.

Más información

Tamién te podria gustar