Portada Sociedá Exposición sobre’l trabayu y el sindicalismu femenín a partir de 1939

Exposición sobre’l trabayu y el sindicalismu femenín a partir de 1939

by asturnet

La Secretaría de la Muyer y la Fundación Juan Muñiz Zapico, entamen la exposición “¿Invisibles? Mujeres, trabajo y sindicalismo: 1939 – 2000” que va poder visitase del 21 de payares al 2 d’avientu na Casa Cultura d’Aviles, y que va ser presentada’l prósimu llunes por Xana Reyes, secretaria de la Muyer de la Unión Comarcal de CCOO d’Aviles.

La exposición ta compuesta por un conxuntu de 87 semeyes que faen un percorríu pela sociedá española a lo llargo de 60 años del sieglu XX, a travies d’imáxenes de muyeres que reflexen les condiciones de vida y trabayu nos distintos periodos que puen identificase, dende un puntu de vista económicu y políticu, na historia d’España dende’l final de la guerra civil hasta l’entamu del sieglu XXI.

Los retratos van acompañaos de testos que sinteticen los aspectos más esenciales de la exposición, recoyendo la represión contra los vencíos de la guerra y les dures condiciones de vida qu’afectaron a la clas trabayaora, repasando los diferentes trabayos que-yos tocaben a les muyeres, la inmigración interior y esterior, y la persecución de l’actividá asociativa na busca d’espacios de llibertá y reconocencia de derechos llaborales y políticos.

L’actu de presentación cuntará tamien coles intervenciones de Dolores Fernández González, secretaria de la Muyer de CC.OO. d’Asturies, y Carmen Bravo, secretaria confederal de la Muyer.

Tamién te podria gustar