Portada Sociedá Entamen les xornaes sobre muyeres y economía

Entamen les xornaes sobre muyeres y economía

by asturnet

Dende’l grupu de Xéneru de la Coordinadora de ONGD d’Asturies, entamen les s Xornaes sobre muyeres y economía, problemática del cudiáu, recursos y participación política, con delles convidaes. Van ser los díes 13, 14 y 15 d’ochobre na Biblioteca Pública Xovellanos de Xixón, y nel Vieyu Institutu Xovellanos, na mesma villa.

Nos actos van estudiase y discutise los diversos aspeutos clave pa subvertir la desigual estructura de poder qu’esclúi a les muyeres, tantu nel Norte como nel Sur. El Grupu de Xéneru de la Coordinadora de ONGD d’Asturies decidió promover estes xornaes como espaciu nel que se dean a conocer distintes reflexones y práctiques feministes alredor de los enfoques y estratexes de desenvolvimientu y fortlecer aliances con organizaciones de muyeres y feministes, del Sur, centraes fundamentalmente n’América Llatina, y organizaciones del Norte.

La organización quier “tescender l’academicismu habitual d’estes temes y construyir ente toes y toos una teoría crítica, orientadora y propositiva dende la praxis, y tamién dende la teoría, organizativa y activista”.

Nestes xornaes enceta la cuestión de los derechos económicos de les muyeres, non entendíos namás como la igualdá d’oportunidaes ente homes y muyeres nel accesu al mercáu llaboral y los drechos sociales que d’ello se deriven, sinón, espliquen “dende una perspectiva más global y tresformadora del sistema, perspectiva que ta nel senu de los alderiques feministes”.

Programa completu
Programa completu d’actividaes de les Xornaes

Tamién te podria gustar